Om een medewerker te registreren is heel weinig nodig. Ouders registreren zichzelf.
Medewerkers worden geregistreerd door de coördinator
- Je gaat naar MEDEWERKERS en klikt je op TOEVOEGEN.
- Het volstaat alleen deze gegevens in te voeren:
- a) voornaam,
- b) emailadres en
- c) het bedrag van de vergoeding.
- Uiteraard kun je meer gegevens invoeren, maar in principe is de medewerker zelf verantwoordelijk voor de eigen gegevens en mag deze dat zelf doen;
- Klik daarna op INLOGGEGEVENS en de medewerker ontvang direct per email zijn/haar persoonlijke inloggegevens waarmee ze kunnen inloggen.
Beschikbaarheid invullen
Met de email krijgen ze meteen het verzoek hun gegevens verder aan te vullen en hun beschikbaarheid op te geven. Als coördinator zijnde kun je ze immers alleen inroosteren op dagen waarop ze beschikbaar zijn.
Scholing, VOG en EHBO
Naderhand kun je scholing, VOG en EHBO invullen, voor zover relevant. Dit kunnen de medewerkers uiteraard niet zelf.