HOMELOGIN

OUDERS DIE NALATEN TE REGISTREREN MAAR WEL HUN KINDEREN LATEN OVERBLIJVEN

Als ouder willens en wetens niet registreren dan heb je een probleem want dan kun je ook hun kinderen niet toevoegen aan de lijst. En dat wil je natuurlijk wel want je wilt dat die ouders uiteindelijk betalen voor de overblijf.

Registreer zelf de ouder en kind

  1. Zorg dat je zoveel mogelijk gegevens van die ouder hebt, m.n. emailadres - raadpleeg de schooladministratie;
  2. Registreer de ouder met deze gegevens en vul de gegevens van de school in op plekken waarvan je geen info hebt. Vul bij iban in: NL13TEST01234567890. Je mag immers niet uit naam van die ouder toestemming geven voor automatische incasso. Heb je geen emailadres of hebben deze ouders geen emailadres, vul dan het emailadres van de overblijf in;
  3. Noteer de inloggegevens;
  4. Registreer vervolgens de kinderen;
  5. Laat de reserveringen leeg! Je mag niet uit naam van de ouders reserveren, dat veroorzaakt (terecht) verontwaardiging in geval van onafgemelde afwezigheid. Je kunt de kinderen straks ten minste wel toevoegen als ze komen overblijven. Na het accorderen van een toegevoegd kind krijgen de ouders telkens een systeembericht dat ze vergeten zijn hun kind aan te melden (als je tenminste hun emailadres hebt kunnen invoeren);
  6. Heb je het emailadres dan hebben ze ook hun inloggegeven ontvangen en ontvangen ze voortaan gewoon hun declaraties; Heb je hun emailadres niet dan kun je de inloggegevens opschrijven en de maandelijkse declaratie uitprinten en beide in de lunchtrommel van het kind stoppen of aan ouder persoonlijk overhandigen als deze zich op school bevindt. Verzoek de gegevens aan te vullen en declaratie vooralsnog handmatig te betalen.