HOMELOGIN

HOE KAN IK ALS COÖRDINATOR EEN MEDEWERKER BESCHIKBAAR STELLEN?

Je wilt dringend een medewerker inroosteren

Echter ze heeft zich nog niet beschikbaar gesteld. Dus wil je dit zelf doen want je weet in principe wanneer de betreffende medewerker beschikbaar is. Situaties waarin dit voorkomt zijn:
  • je wilt een nieuwe medewerker die nog nooit ingelogd heeft, met spoed inroosteren;
  • je wilt een medewerker die onbereikbaar is wegens zomervakantie met spoed inroosteren.

Je kunt dit gemakkelijk op de volgende manier regelen

  1. Ga naar MEDEWERKERS, selecteer de medewerker;
  2. Noteer het emailadres van de medewerker;
  3. Vervang het emailadres door je eigen emailadres;
  4. Klik op INLOGGEGEVENS. Jij krijgt nu per email haar inloggegevens naar jouw emailadres;
  5. Open een nieuw inlogscherm, login als die medewerker en stel beschikbaar;
  6. Plaats het oorspronkelijke emailadres weer terug en klik op UITLOGGEN om op te slaan;
  7. Ga weer naar je eigen omgeving: Nu kun je inroosteren.

Wees transparant

Laat even in een email aan de medewerker weten dat je iets veranderd hebt in haar account. Wel zo netjes.

Maak duidelijk dat dit geen regel is

Voorkom dat medewerkers gaan denken dat ze zich niet meer beschikbaar hoeven te stellen omdat jij dit wel voor ze doet.