Het probleem wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt door het niet correct verlaten van het systeem op je desktop computer of je smartphone.
Sluit altijd af via menu of uitloggen
Op de desktop computer is het van belang dat je het systeem verlaat via MENU of via 'uitloggen'. Op de smartphone of tablet door te klikken op UITLOGGEN of op AANDACHTSPUNTEN. Bij wijzigingen van AANDACHTSPUNTEN dien je te klikken op OPSLAAN. Dan is het honderd procent zeker dat je laatste invoer correct wordt opgeslagen.
Gebruik nooit de terug-knop van je browser
Het gaat fout als je de pagina herlaadt of verlaat met de terug-knop van je browser. Dan loop je de kans dat je laatste wijzigingen worden overruled door de oude situatie. Als je dat doet, dan word je door de meeste browsers gewaarschuwd dat acties of situaties zullen worden overschreven - hetgeen zeer waarschijnlijk bij jou gebeurd is.
Open de koelkastlijst
Om te verifiëren kun je eventueel teruggaan naar RESERVEREN en de stand van zaken vergelijken met de zogenaamde KOELKASTLIJST die je kunt downloaden. (En printen en op je koelkast plakken!)